nedjelja, 14. lipnja 2015.

[Preporuka] The Hunt

nedjelja, 14. lipnja 2015.
Je li vam se kad dogodilo da ste na Pinterestu, Instagramu ili Tumblru vidjeli savršen komad odjeće, a niste uspjeli doznati gdje je kupljen? Možda ste upravo takav tražili i željeli, ali sad nemate pojma odakle biste počeli potragu? Worry no more! Umjesto da se mučite guglajući, jednostavno se pridružite The Hunt-u.


Sve što vam treba je fotografija onoga što želite. A dalje je lako, jer više od 3 milijuna korisnika ovog Lovca je tu s istim ciljem - da vam pomogne naći željenu stvar što prije.

Dakle, kako funkcionira?

Odmah nakon registracije, koju riješite doslovno za minutu ili još i brže ako se povežete koristeći Facebook, možete započeti potragu klikom na Start a Hunt u gornjem desnom uglu.


Uploadajte ili putem linka dodajte sliku majice, haljine, cipela, naočala, ogrlice.. ili što već tražite i upišite naziv, a zatim dodajte i ostale kriterije potrage:

U prvom padajućem izborniku možete izabrati želite li da (uzet ćemo za primjer) suknja bude identična ili slična onoj na slici ili možda samo želite da vam drugi lovci pomognu pronaći cipele ili modne dodatke koje će se savršeno slagati s njom.

Također, odabrat ćete i budžet koji ste spremni potrošiti. Minimalan iznos koji možete odabrati je $10, a maksimalan $500. A ako ju stvaaaaaarno jako želite i spremni ste platiti bilo koju cijenu, ili npr. želite vidjeti u kojem rasponu cijena se kreće što je uvijek zanimljivo promatati, odaberite opciju Any Price.

U prozorčiću ispod izbornika možete dodati još i opis i tagove,  koji će vam pomoći u bržem pronalaženju. I to je to, klikom na Submit vaša potraga je započela.

Ovako izgleda moja potraga za suknjom koju ste mogli vidjeti i na fejsu. Ne mogu se još pohvaliti pronalaskom, ali svako malo provjeravam stranicu i mail u nadi da uskoro hoću :)


A ovako to npr. izgleda kad vi odlučite pomoći nekom drugom: jednostavno zalijepite link u prozorčić gore i uljepšate nekome dan :)
Ako je "tragač" zadovoljan vašim pronalaskom, dodijelit će mu etiketu Perfect i na taj način će porasti i vaš rejting na stranici (nakon čega možete dodati i "modni stilist" u životopis), dobit ćete više opcija za potragu i sl.



The Hunt možete i samo pretraživati putem tagova, popularnih ili zadnje dodanih artikala.

Krenite i vi u lov klikom na www.thehunt.com ili besplatno downloadajte mobilnu aplikaciju s Google play i nosite ga svuda sa sobom. Ja sam živi dokaz da je savršen za ubijanje vremena u čekaonici ili busu, tramvaju.. Samo, moram vas i upozoriti na činjenicu da je jako zarazan! Znate ono kad otvorite youtube samo radi jednog tutorijala, a kad shvatite da gledate dokumentarac o migraciji pingvina već je prošlo 3 sata? E tako nekako.


Rado bih čula i vaše preporuke za zgodne aplikacije :) Za koji dan mi stiže novi mob pa radim popis i vjerojatno će mi trebati par memorijskih kartica za sve moje želje, jer ovaj koji trenutno imam je totalni degenerik i jedva čekam da ga se riješim. :D


Uživajte u ostatku nedjelje! :*


Mila

Broj komentara: 12:

  1. Ajmeee, predobro! Znači doslovno neki dan sam si mislila zašto nema neke aplikacije da saznam gdje kupit stvari koje vidim po instagramu i sl. Skidam obavezno! :D Nemam ovako kul aplikacije na mobu, al' ti mogu preporučit svakako Instagram, a zajedno s njim aplikacije za obradu fotki poput VSCO Cam, InstaSize i Square InstaPic :D

    OdgovoriIzbriši
  2. onda mi je bolje da ne koristim app jer nemam tih para kojima bi si zeljeno u ovom trenutku mogla kupit

    OdgovoriIzbriši
  3. usput ja isto otvaram youtube za poslušati neku pjesmu ili pogledati nešto, a onda gledam dokumentarce o migraciji pingvina ili nešto slično npr. trosatni intervju s Umberto Ecom....nekad je internet strašno zarazan:)

    OdgovoriIzbriši
  4. E ovo je super korisna stvar, kako ih ti samo pronađeš :)) Ja od aplikacija na mobu nemam ništa pretjerano vrijedno spomena, uglavnom su stvari vezane za fotke (svjetlomjer, libela, skener...) jer si više ne dopuštam da trošim vrijeme na bilo što drugo (u početku sam imala sve živo - od horoskopa, kineskog i običnog preko svih mogućih lifestyle ludosti i onda sam rekla nema više i presjekla :) Ali aktivno oboooožavam Instagram i nadam se da ćeš nam se pridružiti tamo čim stigne novi mob :D I VSCO cam definitivno najbolji photo app :)

    OdgovoriIzbriši
  5. e ja sam ovo ima par godina na stumble upon-u našla, super stvar :)
    samo šta sam lijena da stavljam te stvari koje želim pronać ako mi nisu 100% napete hahaha

    OdgovoriIzbriši
  6. Moram priznati da nisam znala za ovu aplikaciju, vrlo korisna stvarcica nema sta, hvala sto si to podelila sa nama!!! ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Već sam ti željela "prigovoriti" da zašto, ali ZAŠTO nisi na Instagarmu kad evo... odmah, ali odmah čim novi malac dođe...gdje se trebaš registrirati----- gdje---- nisam čula--- Instagram!!!! Tako je :D Iz priloženog si mogla zaključiti da sam ja totalni ovisnik tako da... ali on mi je jedini porok (uz modu ;))! FB nikako ne volim i općenito nisam baš za te aplikacije i društvene mreže jer kako si napisala... kada kreneš... dobro, ja sam zbog bebice male i drugog momčića dosta ograničena vremenom ali da nisam... stvarno te ponesu! :)
    Ovo izgleda super! Da mi je nešto takvo bilo kada sam se udavala...ah... :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. napišem cijeli komentar od tisuću riječi valjda i uspijem ga izbrisati :S budem sad ukratko napisala. fora aplikacija, ali budući da nisam neki modni manijak preskačem :D
    nemam puno aplikacija, meni su ove dosta: powercam (budući da imam lošu kameru na mob s ovom apllikacijom su bolje slike), eye makeup step by step (rijetko se sjetim koristiti kod šminkanja, ali korisne slikice), 7 minute (13 vježbi po pola minute i 10 sekundi za odmor, dok je zima vježbala sam, nekad), geocaching (nisam još krenula u potragu, ali sam se pripremila :D), moj kalendar (najbolja aplikacija za ženski spol :D), TV show favs (ako pratiš više serija - korisno), whatsapp (i poslije godine dana je besplatan), world map (dečku geografija baš i ne ide pa bolje da imam kartu kraj sebe kod rasprava :)), zedge (zna biti fora slikica), instagram (radi bloga, privatno ga odbijam koristiti :D) i još nekoliko igrica. I opet sam napisala puno toga haha

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično, moraću ovo da isprobam pošto stalno pronalazim silne stvari koje mi se svidjaju a ne znam gde bih mogla da ih nadjem :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa to mi treba! :D Hvala na preporuci! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. to koristim več neko vrijeme i savršeno je ! u posljedne vrijeme sam malo zaboravila na ovu stranicu tako, da hvala ti da si me podsjetila kako mogu da potrošim još dodatnih para :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014