ponedjeljak, 18. svibnja 2015.

Savršeni muffini

ponedjeljak, 18. svibnja 2015.
Kad sam bila klinka i u kući nije bilo ništa slatkoga, mami sam znala krasti čokoladu za kuhanje. I ona mi je tad bila fina. Kriza ne pita ;) Ali što se tiče čokoladnih kolača, tu sam zahtjevnija. Uglavnom su mi, pogotovo torte, preteške, pune masnoće, znate onaj osjećaj kad na nepcu osjetite koliko margarina sadrži, oraha.. Nisam partibrejker pa ću pojesti i to, ali khmm.. nije mi to to! Čokoladni kolač mora biti lagan, mekan, sočan, ali opet ne prevlažan i mljeckav. Zato sam bila presretna kad sam našla ovaj recept, jer po onome što sam vidjela i pročitala - to je bilo TO i nakon što sam ih isprobala, odgovorno vam mogu potvrditi da su savršeni!
Recept sam preuzela s bloga Dvi ribe, dva kumpira. Autorica je radila kuglof, za koji nemam kalup pa sam se odlučila za muffine.

Sam recept je vrlo jednostavan, čak vam ni mikser ne treba. A evo što vam treba.

Sastojci:

1 šalica vode
1 šalica šećera
125 g maslaca
2 žlice kakaa
pola žličice sode bikarbone

2 jaja
1 i pol šalica brašna
žličica praška za pecivo

* šalica = 2,5 dcl

Priprema:

U lončić na laganu vatru staviti sve sastojke osim jaja, brašna i praška za pecivo. Uz povremeno miješanje masu dovesti do vrenja, a zatim lagano kuhati 5 minuta.

Kad se ohladi, dodati jaja, brašno i prašak za pecivo i dobro izmiješati da dobijete jednoličnu, glatku smjesu.

Smjesom punite muffine do polovice košarice, a zatim ih stavite peći cca 15 minuta, na 180 stupnjeva.


Ali, ne bih se ja zvala Mila kad ne bih dodala još malo čokolade pa sam napravila ganache a la Mila :))
U 2 dcl vrhnja za šlag sam na laganoj vatri otopila 10 dkg tamne čokolade, pred kraj sam dodala žlicu maslaca i zatim prelila preko muffina. Prvo stidljivo, a onda mi je to bilo malo pa sam ga.. utopila :D

A evo da vidite kako izgleda i iznutra. Ja ne znam kako gastro-blogeri uspiju tako savršeno uslikati svoja jela pa ako netko dijeli instrukcije za nas beznadne, nek mi javi! U međuvremenu se tješim da je ionako bitniji okus u ustima od izgleda. Jel tako? Samo se usudite reći ne! :D

 Što da vam kažem, za pr-ste po-li-za-ti!

Dosad sam najčešće radila gotove muffine. Kupiš smjesu, dodaš malo mlijeka i jaje, promiješaš i pečeš. Plus, u maloj vrećki dobiješ i one slatke čokoladne zvjezdice. I bili su fini, ali i dosta suhi pa sam ih znala puniti s nutellom ili već čime sam imala doma. A ovi su bar duplo bolji, nimalo suhi već više kao mud cake ako ste ga kad probali, meeekani i najfiniji ikad! Sorry, Dolcela!

Od smjese mi je ispalo 20 muffina. Što je, vrlo brzo smo došli do zaključka, premalo za nas dvoje pa idući put definitivno pravim duplu smjesu ;)


Koji je vaš najdraži čokoladni kolač?

Mila

Broj komentara: 13:

  1. Joj, toliko volim čokoladu da smo dragi i ja otvorili slastičarnu i dali joj ime ni manje ni više nego - ČOKOLADA :D probat ću ovo sigurno, a najdraži mi je čokoladni lava kolač :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Adresu molim što prije i stižeeeem! :D Lajkam, lajkam lavu i ja mmm..! :)

      Izbriši
  2. upravo sam komentirala, ali izgleda da mi se izbrisao komentar.
    Uglavnom, mislim da je hranu dosta teško fotografirati i da je to najviše stvar vježbe i dobrog svijetla.

    Kolač izgleda jako ukusno, a to je najvažnije:):) i sviđa mi se što si ga potopila čokoladnom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znalo se i meni par puta to dogoditi, ne znam zašto i onda moram sve tipkati ispočetka :D
      A mislila sam da je lakove i šminku teško uloviti kako treba, ali ovo je još stepenicu iznad čini mi se. Morat ću više vježbat, nema mi druge ;)
      Hvala ti! Javi kako ti se sviđa ako ga isprobaš :)

      Izbriši
    2. je, stvarno je hrana posebno teška pogotovo kolači, ja osobno nisam nikad uspjela uhvatiti jako oštru sliku kolača, ne znam zašto, a baš sam se trudila, ono da se baš vidi kako se dobro diglo tijesto unutra.

      Izbriši
  3. Odlično izgledaju i slažem se da su Dolcelini malo presuhi i za moj ukus, a nema mi gore od suhog muffina!
    Imam sličan recep samo se još u smjesu, kada je napuniš u kalupe (prije pečenja) stavi kockica čokolade... kada se to još otopi i izlije kada zagrizeš... raj! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super ideja, baš ti hvala! Idući put radim tako! :)

      Izbriši
  4. Odlicno izgleda!Super!
    <3


    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Čokoladu obožavam u svim varijantama tako da ovaj recept moram proslijediti sestrama da naprave koji put, ja nisam baš ljubitelj boravka u kuhinji ako to uključuje da moram kuhati i peći nešto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha lopužo jedna! Ja bih kolače i torte mogla mutiti po cijele dane, ali što se tiče baš kuhanja, to više volim kad meni drugi naprave :D

      Izbriši
  6. ej Mila, baš si Mila :D hvala ti puno što si prošvrljala po mom blogu <3 mislim da bi i bilo lijepo da posvetiš jedan post svome iskustvu u Gunji jer mnogo ljudi to zanima, meni je naprimjer tada bila državna matura i nisam mogla sudjelovati u akciji pomaganja iako sam htjela...

    Slažem se oko teksture kolača, super i jednostavno :) neću ga probavati ubrzo zbog prehrane koje se trenutno držim radi zdravstvenih poteškoća, ali čim budem, javim dojmove ovdje! :3


    rebuschka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma hvala tebi Reica :) Razmišljala sam o tome ovih dana, kako je bila godišnjica, ali nisam bila sigurna jel bi to koga zanimalo.. možda ga jednom i natipkam, tko zna. Hvala ti na prijedlogu.
      Nadam se da nije ništa ozbiljno, i svakako očekujem dojmove kad ga isprobaš :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014