utorak, 5. svibnja 2015.

Balea pjena za pranje lica

utorak, 5. svibnja 2015.
Kad pričamo o kozmetici, čišćenje lica je za mene najvažniji korak. Posebno večernji ritual, koji sam kao mlađa znala preskočiti (mea culpa) iz lijenosti, ali danas sam starija i pametnija pa znam da je to ooogromno no-no! Nakon skidanja makeup-a micelarnom, trenutno je to Bourjois kojom btw nisam nimalo fascinirana, ne mogu leći, a da se nisam umila. Volim kad škripi, šta ću! Krenula sam po svoj omiljeni Neutrogena pink grejp gel a onda sam ugledala ovu pjenu za čišćenje s ekstraktom lotosa, za normalnu i mješovitu kožu. Ne sjećam se kad sam zadnji put koristila nešto pjenasto, više sam ljubitelj gelova. Obično su mi pjene znale jako isušiti kožu i bili su vodenasti pa nisam imala osjećaj da ih uspijem svuda lijepo rasporediti i oprati lice. Ipak, kako me Balea dosad nikad nije razočarala i  s njihovim proizvodima se za smiješnu cijenu često namackam od glave do pete, pa zašto ne?
Dvoumila sam se između nje i druge opcije, Balea MED Ultra Sensitive. Ovoj me ipak privukao ekstrakt lotosa; nedavno sam čitala da pročišćava i sužava pore, a zajedno s makom i bijelim sljezom djeluje poput botoxa - sprječava oslobađanje acetilkolina, neurotransmitera odgovornog za stezanje mišića.. Note to self ;)
Krećem od onoga što prvo i ugledamo - pakiranje. Dolazi u čvrstoj plastičnoj bočici od 150 ml s pumpicom za doziranje. Pumpica je na gornjem dijelu malko udubljena i rebrasta, što olakšava stvari. Tu je i prozirni poklopac kako bi se zaštitila od bakterija i prljavštine (ipak mi stoji na umivaoniku).
Na poleđini su informacije o proizvodu, upute za uporabu i popis sastojaka. Nisam mogla pronaći podatak do kada ju je najbolje upotrijebiti. Ne mislim pritom na rok trajanja, koji je jasno istaknut na dnu bočice, već na dio do kada ju je najbolje upotrijebiti nakon otvaranja. Najčešće je to 12 mjeseci (?), a dotad ću ju sigurno potrošiti pa nema straha. Iako, sporo se troši i mislim da je jako isplativa. O tome u nastavku.


Uputa za uporabu: ujutro i navečer malo pjene nanijeti na lagano vlažnu kožu i nježno umasirati, a potom isprati toplom vodom.

Iako je jako nježna i blaga, jedan stisak pumpice je dovoljan da skine sav makeup i nečistoće s lica i ostavi divan, čisti osjećaj na licu. Onako zdravo čisti, ali bez zatezanja i osjećaja da vam je isušila lice poput smokve.
Moram vam ovdje napomenuti i da ne koristim vodootporan makeup pa ne znam kako bi to funkcioniralo.

Ujutro mi je još draža radi osvježavajućeg mirisa koji ćete odmah primijetiti. Nije mi nimalo svejedno kakav me miris zapljusne pogotovo ujutro kad ne podnosim ništa (i nikoga). To ja zovem savršenim razbuđivanjem! :)

Moja koža je mješovita i dosta osjetljiva, k tome sklona aknama i komedonima i zna mi reagirati pa.. baš na svašta. Ova mi pjena nije iritirala niti izazvala bilo kakve nepoželjne reakcije na licu, i što mi je isto jako važno - ne osjećam peckanje niti ikakve druge probleme ni kad mi uđe u oči.


Sastojci: aqua, glycerin, decyl gluocoside, sodium lauroyl glutamate, cocamidopropyl hydroxysultaine, citric acid, sodium chloride, coco-glucoside, glyceryl oleate, panthenol, nelumbo nucifera flower extract, sodium benzoate, propylene glycol, parfum, alpha-isomethyl ionone, hydrogenated palm glycerides citrate, tocopherol.

Cijena: 19,90 kn, ako se dobro sjećam, jer u zadnje vrijeme imam pamćenje zakržljale zlatne ribice..


Jeste li već isprobali ovu pjenu ili možda MED Ultra Sensitive?

Koja je vaša najdraža umivalica?

Mila

Broj komentara: 20:

  1. Eto vidiš, sad dolazim u napast da si ovo kupim, a taman sam sutra namjeravala do DM-a :) Ja inače već mjesecima (ako ne i više) koristim micelarnu od Garniera i naproto je obožavam, mislim da sam već 3 one boce potrošila, naprosto nemam potrebu isprobati ništa novog jer mi ona savršeno odgovara :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto vidiš, samo te na trošenje nagovaram hihi.. Sad ozbiljno, stvarno je dobra, a jeftina. A ja pametna hoću isprobat nešto novo pa se u*erem, umjesto da koristim ono što mi paše :D

      Izbriši
    2. I tako ja odem jučer u DM, potrošim stotinjak kuna na doslovno ništa, ali sam snimila od Balee neki zlatni sjajni sprej za 20kn i nisam mu mogla odoljeti, savršen je za ove ljetne vrućine :D Mislim se da ga čak stavim na blog koliko mi je fora :)

      Izbriši
    3. Jaooo to je jedna cura objavila nekidan na fejsu i instant sam zaboravila na to! Kažem ti, gora i od zlatne ribice! E da znaš da odoh i ja sad po njega :D Jedva ga čekam vidjeti na blogu :)

      Izbriši
  2. Jako volim sve sto Balea izbaci jer za malo novaca stvarno dobijes odlican proizvod. Trenutno imam njihov gel za umivanje (onaj plavi)... ovu pjenu nisam probala... odlicno izgleda i kad ovo potrosim, bas bih mogla probati... hvala na preporuci! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, cijene im ne premašuju 20-ak kuna, a proizvodi su odlični. Puno mi je draže kupiti tako nešto, nego recimo naručivati neke stvarčice preko neta pa brinuti kad će mi doći i u kakvom stanju, hoće li pasati..
      Hvala tebi što si svratila :* Nadam se da će ti odgovarati :)

      Izbriši
  3. Super preporuka! Ja sam probala MED verziju i bila mi je super, doduše ne za skidanje šminke, ali za jutro, odlična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ću i ja probati MED, čisto da ih usporedim. Čak sam danas vidjela kod jedne cure nekakvu roza s ekstraktom bademovog cvijeta za suhu kožu koju nisam dosad ni vidjela. Očito nisam dobro gledala!

      Izbriši
  4. nisam isprobala ovu pjenu, zadnja koju sam probala je Niveina...ali sigurno ću je isprobati jer baš tražim nešto slično. Baleine kremice za tijelo često kupujem, neko vrijeme sam koristila i njihov piling za lice, pa zašto ne probati i ovo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš ja u kupaonici imam stvarno brdo Baleinih stvari, ali piling nikad nisam isprobala! Njih najviše volim sama smućkati, ali morat ću idući puta pronjuškat kakvih ima :)

      Izbriši
    2. ako se dobro sjećam ovaj je bio neko malo rozo pakiranje, dosta sličan onom L'orealovom na koji sam kasnije prošla...svakako su zdraviji oni iz kućne radilnosti, ali nekad mi se čini da ovi kupovni ipak malo bolje očiste, možda imaju malo sapuna u sebi ili nešto slično?

      Izbriši
    3. Lako moguće, ako ne sapun onda nešto slično jer su sigurno agresivniji pa time imaš osjećaj da i bolje rade svoj posao.

      Izbriši
  5. Ja uveliko "patim" što u Španiji Balea ne postoji, ali šta da se radi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bih patila na tvom mjestu haha.. evo ako ikad budeš za zamjenu, tu sam! :D

      Izbriši
  6. Nisam odavno ništa probala od Balee, prije par godina kupila nesretnu kremu za depilaciju i bacila je nakon što sam je jednom probala, pa me nekako odbilo od cijelog brenda :D trenutno imam L'occitane pjenu za umivanje koja mi je predobra, je malo skuplja al mi traje ne znam ni ja koliko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slično se i meni dogodilo sa LRP i ne bih više kupila ništa njihovo, ma da je zlatno ;) L'occitane ima preslatkih stvari, ali nemam ih blizu. I bolje! Za neke stvari se isplati dati koji novčić više kad znaš da se itekako isplati, ja sam npr. vjerna Dermablendu iako mi je u trenu kad kupujem skup, ali kad podijelim cijenu sa brojem mjeseci koliko mi traje bude mi lakše :D

      Izbriši
    2. Da baš tako, traje mi mjesecima pa se isplati :) i to imaju za ovo one jeftinije refile u vrećici pa je i tako jeftinije :)

      Izbriši
    3. Vidiš nisam znala da i oni to imaju, pa to je super stvar! Obratit ću pažnju kad skoknem do Zg-a ;)

      Izbriši
  7. Baleu sam koristila u mlađim danima :D ali sad od njih imam samo jedan super serum za kosu. Nije skup (oko 25 kn) i lijepo je zagladi i nahrani!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala onaj Beautiful long jednom i bio mi je odličan, možda je to taj isti? Sad ga skoro ne bih imala na što staviti, ide ljeto pa mi je bilo vruće :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014