nedjelja, 12. travnja 2015.

Najdraži ruževi

nedjelja, 12. travnja 2015.
Moja kolekcija ruževa je skromna, broji tek njih desetak. Donedavno ih nisam skoro pa uopće niti koristila jer sam bila uvjerena da mi ne stoje jer imam tanke usne. Pogotovo ako pričamo o mat ruževima. Nanijela bih tek balzam i eventualno sjajilo.
Ne znam niti gdje bih ih držala. Oni plastični, prozirni stalci s ebay-a mi nisu lijepi, iako sam svjesna da su vjerojatno najpraktičniji i najbolji izbor. Kako vi rješavate taj problem?

Ponekad me jednostavno uhvati manija korištenja nekog proizvoda, koji mi postane toliko drag da ne idem nikamo bez njega. Onda ga jedno vrijeme zanemarim i prijeđem na nešto novo, i tako u krug. U ova dva ljepotana sam se zadnjih nekoliko mjeseci baš pronašla i uvijek im se vraćam. Zanimljivo je da su oni ruževi koji to baš i nisu u klasičnom smislu te riječi. Hm, malo nespretna rečenica, ali.. zanima vas kako to mislim? Nastavite čitati ;)
L'Oreal L'Extraordinaire by Color Riche - Rose Finale (102) je tekući ruž na bazi ulja.
Dolazi u zlatnom pakiranju (6 ml) i iako je jako lijepo i elegantno, pomalo me iritira činjenica da se doslovno svaki otisak prsta vidi pa ga stalno moram glancati. Ipak, pakiranje je zaista čvrsto i na navoj što mi se sviđa, jer mi se često dogodi da ih u žurbi pokušavam zatvoriti pa mi ispadne čep pa trčim za njim po stanu.. ovdje nema straha od toga. Aplikator je spužvast, savršene veličine i oblika i nanosi boju ravnomjerno. Ono što tražim od ruževa ovakve formule, odnosno sjajila, je da nisu ljepljivi, a Rose Finale bi za to dobio ocjenu 4+.
S ovom prekrasnom roza nijansom dogodila mi se ljubav na prvi pogled. Jako je nježna, nimalo napadna, a opet lijepo licu da boju :) Pigmentacija je odlična, ono što vidite na aplikatoru dobijete i na usnicama. Sviđa mi se i njegov lagani voćni miris.
Cijena: 102,90 (dm)

Catrice Ultimate Lip Glow - One Shade Fits All mi je bio fora kad sam ga ugledala na policama jer je transparentan, gotovo da se može vidjeti kroz njega. Izgledao mi je kao bombon! Isprva sam bila skeptična, pitala sam se kako jedna nijansa (i to još ovakva, koja doslovno vrišti!) može odgovarati svima, neovisno o boji usana, (pod)tonu kože.. Iz istih razloga nikad dotad nisam probala nešto slično, ali nisam mu mogla odoljeti. I nisam se pokajala :)
I on dolazi u preslatkom srebrnom pakiranju (da, očito sam pravi sucker što se toga tiče!) od 3 g, a također je kao i L'Orealov pravi magnet za otiske, iako nešto manje.
Iako djeluje kao dosta tvrd i suh, nimalo ne isušuje usnice, već djeluje kao balzam i daje im predivan sjaj naglašavajući prirodnu boju usnica, a kod mene je to jedna nježna roskasta. Najbolje od svega je što traje i traje i traje.. satima! To mi je možda i najdraža stvar kod njega, jer imam običaj svaki ruž smazati za pola sata. Zato mi je uvijek u torbici i ide svuda sa mnom. Ako ste u potrazi za savršenim ružem za svaki dan, ovaj slatkiš ima moje iskrene preporuke.
Cijena: 39,90 kn (dm)
Jeste li već isprobali neki od ovih ruževa, kakvi su vaši dojmovi?


Koji je vama trenutno najdraži ruž?


Mila

Broj komentara: 11:

  1. Konačno da pročitam da još netko mrzi one plastične stalke ne mogu ih smislit :P btw super ime bloga :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači nisam jedina, woohoooooo!!! Sad mi je lakše :D

      Hvala ti! :*

      Izbriši
  2. Idem sutra po ovaj transparentni Catrice :)) Imala sam takav slični od Maybelline i mirisao je savršeno, stalno sam se trackala i na kraju ga izgubila (smotana), a baš mi je bio super za ljeto :)
    I ja mrzim one stalke, ne bi to nikad uzela haha I zato moji ruževi stoji posloženi na noćnom ormariću :) Baš mi ih je lijepo tako vidjeti jedne pokraj drugih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brzo, brzo pa javi kako ti se sviđa :) A ja idem po tvoje balerinkice :D
      Vidiš, dobra ideja, kladim se da to super izgleda! Samo što bih ih ja rušila stoput dnevno :)) Moram malo prošvrljat po Pinterestu da vidim kakvih još ideja ima.

      Izbriši
  3. Mene su Lorealovi tekući ruževi ugodno iznenadili. Iako, rekla bih da su više pigmentirana sjajila kakva inače ne volim no za razliku od ljepljivih i neugodnih primjeraka ovi su baš ugodni i ostavljaju boju na usnama kada nestane onaj prvotni sjaj. Najdraža nijansa mi je Molto Mauve <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš to! Ovaj je prvi koji sam probala, ali sigurno ne i zadnji :) Molto Mauve mi se činio taman, ali što više ga gledam sve mi je ljepši :)

      Izbriši
  4. gorgeous lip shades, so perfect for Spring <3

    http://amelodyofdiaries.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh yes, they really are :) Thanks for stopping by x

      Izbriši
  5. ovaj Catrice mi je baš zapao za oko ,potražit ću ga...a L'oreal mi je malo previše za moj budžet.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice baš volim, imaju super proizvode i povoljni su. Evo njega imam mjesecima, a izgleda skoro kao nov. Stvarno se isplati, kao i L'Orealov. Znaju često imati i akcije pa ipak bude povoljniji, evo vidim sad da Bipa ovaj vikend ima -30% na svu dekorativu.

      Izbriši
  6. nisam probala nijedan od predstavljenih. catrice mjerkam jako dugo no nikako da ga uzmem

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014