srijeda, 29. travnja 2015.

Čoko-uštipci

srijeda, 29. travnja 2015.
Ne znam za vas, ali ja ne mogu zaspati ako sam gladna. Mogu tako ležati i vrtjeti se u krevetu do ujutro, ali oka sklopiti neću. U takvim se slučajevima ustanem u 3 ujutro i krenem grickati prvo što mi dođe pod ruku, a onda fino zaspem kao beba. Kako smo taj dan bili u gostima na ručku i tako sam se najela da sam imala osjećaj da ću eksplodirati (srećom, bili smo kod dobrih prijatelja pa se nisam morala štirkati) mislila sam da neću moći jesti naredna dva dana :D Vraga, meni je baš negdje oko 23 h palo na pamet kako bih mogla pojesti nešto brzo&fino&slatko. A kad guza zine, nikad nisam umorna! Bilo je, ili namazati nešto iz frižidera nabrzinu - not!, ili nazvati dostavu i živčaniti sat vremena dok dođe - not!, ili otvoriti vino i zasukati rukave.
A imala sam i najboljeg pomoćnika pa mi je bilo lakše ;) Onaj dvonožni je navijao iz dnevne :P


Izvukla sam ovaj stari recept iz naftalina i bacila se na posao. Dobra stvar je što u njega ide mali broj sastojaka, sve ih već sigurno imate doma i brzo je gotovo. A fino je, a čokoladno je. Pa gdje ćeš bolje!

Sastojci

60 dkg krumpira
15 dkg brašna
5 dkg maslaca
2 žlice krušnih mrvica
1 jaje
2 žlice šećera
10 dkg čokolade za kuhanje
ulje
Priprema

Kaže, krumpir skuhajte u ljusci. Ja nisam, jer ne vidim razlog zašto se to radi, osim da mi se recept zakomplicira. Onda me ipak kopkalo, ma sigurno tu ima nešto, pa sam pitala Vedrana s bloga Seasoned It With Love. Objasnio mi je da se to radi isključivo iz razloga da krumpir ne pokupi previše vode i da što manje dobrih stvari iz njega ode u vodu. Npr. ako radite pire i kuhate oguljeni krumpir, najbolje ga je onda staviti u pećnicu na 15-ak minuta da višak vode ispari, tako ćete dobiti količinski manje, ali puno ukusniji pire. Morat ću i to isprobati drugi put, po mogućnosti kad ne budem kuhala u ponoć.

Enivej, ja sam ga lijepo ogulila, usitnila, bućnula u vruću vodu i poklopila da prije bude gotov. A i tako je zadržao više vitamina.

Kad se ohladi, ogulite ga i naribajte na sitno. E nisam bome ni to. Ma tko će još čekati da se ohladi? Uzmi vilicu i udri miško! I da vidiš kako je sitan i bez ribeža. Uostalom, ionako se raspadne tijekom kuhanja pa mi ovo s ribežom uopće nije jasno.

Dodajte ostale sastojke i zamijesite glatko tijesto. U tijesto po želji možete dodati i kokosovo brašno, grožđice, isjeckane orašaste plodove.. Oblikujte kuglice, ubacite unutra kockicu čokolade i zatim dobro zakamuflirajte rupicu, kako čokolada ne bi iscurila van pri prženju.

Pržite u zagrijanom ulju, dok ne porumene.

Ocijedite ih od viška ulja na papirnatom ubrusu i po želji pospite šećerom u prahu, prelijte istopljenom čokoladom, šlagom.. ili što vam već srcu i želudcu drago.
Od ove smjese meni je ispalo 16 komada, to će ovisiti o veličini kuglica koju budete pravili.
U to doba i gladna k'o vuk nisam bila u stanju namještati opcije na fotiću i raditi neke bolje slike. Uglavnom, bili su lijepe zlatno-žute boje, a ne ovako tamni kao na slici. I jako fini. I nestali su u roku dok kažete uštipak, tako da je dobro da uopće imam sliku. 

Ako isprobate ovaj recept, dojavite mi kako vam se svidio!

Što vi najčešće pripremate za večeru? Dobre preporuke i linkovi su uvijek dobrodošli ;)

Mila

Broj komentara: 18:

  1. a kako si ti mene spomenula :D uvijek raspoložen za dati odgovor, ako znam :D
    inače, super su mi ovi tvoji uštipci, čim probam javim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa moram, kad si me prosvijetlio :D Možda bolje da mi to nisi rekao, sad me se nećeš moći riješiti haha..
      Jedva čekam!

      Izbriši
    2. Što sam sad krivo rekla :D

      Izbriši
    3. ma ništa krivo samo se radujem budućim pitanjima :D

      Izbriši
  2. mmmmm nice :) imam ja jedan jako jednostavni za hitne slučajene :) naravno s čokoladom je ;) napravim ovih dana pa ti pošaljem fotkicu :P

    OdgovoriIzbriši
  3. opa ovo zvuči primamljivo, sigurno bi se mom dečku svidjelo :) inače, ne znam što bi me natjeralo da u ponoć odem guliti krumpire, svaka ti čast haha :) ja obično napadnem neki čips i onda od toga ne mogu zaspati kasnije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sreća pa sam idući dan išla u 2. smjenu haha.. Ma ne mogu se ja od toga najesti, to bi mi samo malo zavaralo želudac pa bih se tek onda ustala u 2 i išla opet pravit nešto :D
      Čekam njegove dojmove ;)

      Izbriši
  4. Ajme, kako me nasmijalo ovo "kad guza zine..", hehehehe
    Zapravo sam se našla u tome, jer ni ja ne mogu gladna zaspati :-) Ako se želudac javi, nahranim ga čokoladom, čipsom, pudingom, sladoledom :-) Svaka čast na volji i trudu u kasne sate! Super si to složila, fiiiino izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hihi pa kad je istina.. :D Vidiš ti koliko mi toga imamo zajedničkog :) Kad mi jednom dođeš na kavicu, napravim ti da probaš! :*

      Izbriši
  5. Divno izgleda! odlican post <3


    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Svakako javi utiske ako isprobaš.

      Izbriši
  6. mene je dragi odavno prozvao guza baš zbog ovakvih stvari..tipa nikad mi nije teško nešto skuhati, jer kada guza zine...:) baš si me nasmijala s ovim tekstom, nekako se prepoznajem u njemu.

    Recept mi je jako primamljiv...ja ne jedem ništa prženo (zbog kronove bolesti), ali nema razloga da ga ne napravim za druge...obožavam sve ove neke varijante s krumpirom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iliti poguzija, što je moja baka znala reći ;)
      Žao mi je zbog bolesti, ne znam puno o njoj, nadam se da ti ne pravi neke veće probleme osim da moraš pripaziti na prehranu. Možda ih možeš skuhati, tijesto je u biti kao ono za knedle.
      A što se tiče fotkanja, totalno se slažem hehe.. ajde još kad je u pitanju neki kolač pa ga mogu i poslije lijepo izrezati, namjestiti scenografiju i poslikati, ali ovako nešto i još u ovo doba, ma sorry ljudi al ne mogu :D

      Izbriši
  7. usput i meni je uvijek muka slikati hranu jer sam gladež pa onda tko će gubiti vrijeme na slikanje kada se mogu dobro najesti:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Yummy sad sam gladna :D



    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu ti reć da bih i ja sad dušu prodala za jedan :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014